Categories: Itinerari

Descobrint Melbourne: CBD

M’encanta la ciutat de Melbourne. És preciosa. Aquest primer mes que he passat a la ciutat hem anat descibrint diverses parts. Només de pensar que estaré vivint aquí durant sis mesos d’intercanvi amb la universitat em fa feliç.

Melbourne CBD: l’àrea de negocis i centre de la ciutat

El primer dia que vam anar a la ciutat, vam parar a Flinders Street. És on trobem Federation Square, que podria dir-se que és com una plaça Catalunya. Ens vam posar a passejar sense un destí fixat, i vam arribar al parlament, vam veure la catedral i cinc esglésies més (Aquí n’hi ha una a cada cantonada) però a més a més són antigues i maques, tenen façanes bastant impressionants.

Melbourne Star

A una altra zona de la ciutat hi ha Melbourne star, que és noria. Fa la volta en 30 minuts, les cabines són enormes i tenen calefacció (cosa que amb la temperatura actual de la ciutat és d’agrair). El passeig va ser molt agradable, ja era de nit i veiem totes les llums de la ciutat obrint-se. Deixant de costat la veu en off que ens anava explicant la història de la ciutat i que ens deia on mirar cada 10 minuts, la veritat es que les 4 noies que estàvem soles a la cabina vam estar tota l’estona mirant fora, i fent fotos de la ciutat.

Les vistes eren bastant impressionants. Com veureu a les fotos, Melbourne és una ciutat plana, només hi ha rasca cels al districte de negocis (CBD) i per tant la resta de barris són d’una altura molt moderada, i es veu clarament quin és el centre de la ciutat.

Carrers amb graffiti

Hi ha carrers a la part principal de la ciutat on és legal fer graffiti. Hem estat explorant-los i fent algunes fotografies que et deixo a continuació.

anna

Recent Posts

Desert Quiver Camp: hotel singular al Sossusvlei

Un hotel al park nacional de Sossusvlei, Namíbia. Desert Quiver camp és un hotel increïble…

2 anys ago

Com conduir amb el teu cotxe pel Parc Nacional Kruger

The complete guide to self-driving in Kruger National Park. With the best camps to stay,…

Els 12 allotjaments més únics i singulars de Catalunya

Busques una escapada única i singular per Catalunya? Pots dormir a una casa als arbres,…

On veure la brama del cérvol a Catalunya

Tota la informació que has de saber per anar a viure la brama del cérvol…

3 anys ago

Itinerari de dues setmanes a Sud-Àfrica

Comença a organitzar el teu viatge amb aquest itinerari detallat per dues setmanes a Sud-Àfrica.…

Dormint sota les estrelles: Star Bed al safari de Samara Game Reserve

Una nit espectacular mentre estàs de safari: dormint a l'habitació Star Bed de Samara Game…