Dormint a una casa als arbres a Vindoux Guest Farm

Quan era petita sempre jugava a tenir una casa als arbres, trobant formes als troncs dels arbres del voltant de casa, i somiant que un dia podria tenir la meva pròpia casa a l’arbre. Per tant quan vaig trobar a prop de Cape Town un hotel amb cases als arbres, Vindoux Guest Farm, em va semblar el lloc perfecte per passar un cap de setmana fora de la ciutat.

On està Vindoux Guest Farm

Estic indecisa sobre si he de compartir aquest lloc màgic, perquè és un lloc molt especial. Encara no entenc com Vindoux no està a cada llista sobre els llocs més romàntics del país i del món que no ens podem perdre. Podeu donar-me les gràcies més tard, perquè segur que us enamoreu de Vindoux Guest Farm

Vindoux guest farm està a prop de Tulbagh, a una 1h40min aproximadament de Cape Town. Hi ha 4 cases als arbres i cases familiars. Em feia tanta il·lusió durant tot el viatge amb cotxe pensar que dormiria en una casa als arbres! Quan vam arribar ens van ensenyar quina seria la nostra casa a l’arbre, els treballadors molt servicials, i crec que durant el següent minut les úniques coses que van sortir de la meva boca van ser “uau”, “mira això”, “vine, vine!”.

Casa als arbres de Vindoux Guest Farm

La nostra casa de l’arbre a Vindoux Guest Farm

L’endemà ens vam despertar per tota la llum que entrava pel balcó i les finestres ben d’hora. Havia sigut molt ingènua demanant l’esmorzar a les 10, així que vam trucar recepció per demanar si podíem avançar l’esmorzar. Al cap de mitja hora ens van trucar a la porta per donar-nos la safata amb l’esmorzar que vam prendre al balcó mirant les vinyes.

Casa als arbres de Vindoux Guest Farm Vistes del balcó de la casa als arbres

Terrassa i animals

Després vam baixar a la terrassa a veure els animals.

Terrassa des d'on veure els animals o esmorzar

Tenen una area petita amb 3 zebres, 4 wildebeest i una manada de gaseles. La terrassa és el lloc perfecte per esmorzar (les cases als arbres tenen el seu propi balcó, però les cases familiars no) o descansar en qualsevol moment del dia mirant com els animals dormen, juguen, mengen o corren.

Wildebeest de Vindoux Guest Farm gasela de Vindoux Guest Farm zebra de Vindoux Guest Farm

També hi ha una zona de gespa força gran amb piscina, un gronxador de fusta d’aquells de sofà, hamaques pel sol i fins i tot un parc petit pels nens amb tobogan. També vam veure 3 gossos de la casa, tot I que potser n’hi havien més. Vindoux ofereix tractaments d’spa i un gimnàs, tot i que no vam utilitzar cap dels dos serveis.

Mirant els animals de Vindoux Guest Farm

Des de la mateixa propietat es poden llogar bicicletes per visitar les vinyes, caminar per les muntanyes o anar a la cascada famosa “Waterval”, que estava seca ja que ara mateix el Western Cape pateix una sequera molt important. Una altra excusa per tornar-hi aviat!

El que més em va agradar

A tots ens encanta prendre l’esmorzar al llit i va ser sincerament un dels millors moments del cap de setmana. La propietat i especialment les cases als arbres estan pensades al detall, cada racó especial. Va ser la relaxació culminant el que va fer que un cap de setmana de llegir, prendre el sol i dormir fos espectacular.

L’experiència en general va ser totalment recomanable i amb suficient temps per quedar-se mirant els animals com a única activitat. Encendre espelmes al balcó per jugar a jocs de taula al vesprei gaudint d’una bona banyera amb bombolles.

Casa als arbres a Vindoux Guest Farm

Vindoux Guest Farm és el lloc perfecte per un cap de setmana lluny del rebombori de la ciutat. Combina luxe sense trencar la guardiola i veure animals. Té un spa propi per gaudir mentre us hi quedeu i ja us he parlat del seu menjar.

Dormint a una casa als arbres a Vindoux Guest Farm

Vivint a una casa als arbres a Vindoux Guest Farm

2 Responses

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *