Phillip Island no és realment una illa, és una península, però bé, li’n diuen així. Vam llogar cotxes amb uns amics, i com no tenien una furgo on hi capiguessim 7 (perquè clar, ho vam decidir el dia anterior, que hi voliem anar.. planificació màxima per variar) vam agafar dos cotxes.

Maru Park

Després d’una hora i pico a la carretera i la realització de que la velocitat màxima en aquest país en autopista és de 100, i que poca gent se la passa, vam arribar a Maru Koala & Animal Park. Era un mini zoo amb conills, lames, wallabys, cangurs, dimonis de tasmania, wombats i un cavall. Com ja us esteu imaginant molts, el primer que vaig fer va ser anar a buscar el cavall. En fi, molt merescuda la espera per alimentar un kangur des d’aprop. Aquí tots els zoo’s et fan pagar una entrada i un extra de 25 dolars normalment per tocar koalas o cangurs. A Maru Park amb l’entrada podiem comprar menjar i alimentar tots els animals que volguessim, particularment wallabys i cangurs.

I'm8hoursahead al Maru Park cangur al Maru Park

Phillip Island

Després vam anar conduint per la peinsula fins a la “punta”. Paràvem a tots els miradors i platges del camí. Just per l’hora de dinar vam arribar a la punta, on hi havia un restaurant i unes vistes molt impressionants. Tots vam menjar fish and chips, peix del dia i salmó, plats molt bons.

Després de passejar vam recular i anar a un mini llac. Durant la passejada a peu desde el parquing fins al llac vam veure 4 wallabys en llibertat i altres animals, és com per nosaltres veure un conill, però segueix sent sorprenent. A la nit vam anar a veure els pinguins, que surten del mar per dormir a unes casetes de fustes. Són els pinguins més petits (i únics) del món, son com una ampolla de 600ml de cocacola, perquè us feu una idea (ja que és de nit i està prohibidissim fer fotos amb o sense flash).

platja de Phillip Island platja de Phillip Island platja de Phillip Island platja de Phillip Island platja de Phillip Island