Fa unes quantes setmanes vaig trobar un compte a Instagram anomenat Planet Xancara. Després de veure el seu video promocional ja ho havia decidit – Volia anar-hi!

Planet Xancara ha construit un grup de fans que a poc a poc i amb bona lletra van escampant la màgia.

Vaig fer la bossa pel cap de setmana i vaig anar a Elandsbaai, Sud-Àfrica. Planet Xancara està a 2 hores i 20 minuts de Cape Town aproximadament.

Fets destacats:

• Ideal per: families, parelles, amics
  • Des de: 2000 ZAR per nit per persona amb règim tot inclòs (108€)
  • Localització: Western Cape, Sud-Àfrica
vistes des de Planet Xancara

Allà on passa la màgia – Planet Xancara

Vam arribar a Planet Xancara quan el sol s’acabava de pondre i ens va recollir al pàrquing un quad amb un remolc on seure. Després de 10 minuts de camí de terra accidentat vam arribar al campament.

Estava tot fosc i només podiem veure llums de colors que venien de dins. Des d’on el quad havia parat podiem veure unes parets d’uns 2 metres d’alt que tenien un espai entre la paret i la carpa. D’allà és d’on les llums venien.

sala d'estar de Planet Xancara

Quina va ser la nostra sorpresa quan al girar la cantonada ens van transportar a un altre planeta. Aquí és on el nostre cap de setmana màgic va començar.

Ens pensàvem que aniríem fora de la ciutat i escoltaríem música. Vam sortir d’allà amb un grup d’amics, una experiència relaxada i una mica de festa.

A l’entrar el grup que ja estava a Planet Xancara semblava que ballava al ritme de cançons profundes punxades per dos Dj’s: Dj Biaggi i Isaac, un dels propietaris.

La música ja ens havia captivat i posat a punt per ballar tota la nit. Volíem descobrir on dormiríem primer, així que amb una llanterna a la mà vam anar a veure quina seria la nostra tenda de glamping.

Vistes aèries de Planet Xancara

Planet Xancara és una propietat que només accepta setze persones. Això vol dir que si hi vols anar pots conèixer tothom i fer amics.

La nit va passar ràpid parlant amb tothom, bevent cervesa i ballant al ritme de música extraordinària.

Durant el dia a Xancara

El matí seguent al voltant de les 6:30am em van despertar els ocells i la llum que venia des de fora. La tenda on dormíem no tenia parets reals, sinó que la estructura era de xarxes anti mosquits i cortines. Com vam arribar de nit no em vaig donar compte d’aquest detall.

La nostra tenda glamping a Planet Xancara

Amb la llum del dia vaig poder apreciar on era. Planet Xancara està construït entre roques, utilitzant les formes del terreny per construir la sala d’estar-pista de ball i la piscina al voltant.

Les tendes estàn situades de forma escassa, donant privacitat a cada visitant i utilitzant les formes de la natura per oferir una propietat interessant.

La nostra espaiosa habitació tenia un llit doble amb tauletes de nit, un petit moble per guardar roba. Separada només per una paret de tela i sense porta hi havia un lavabo com a únic element del bany.

Activitats

Durant la nostra estada vam poder explorar al voltant. L’Isaac ens va guiar a les pintures fetes pels “bushman”, els homes prehistòrics que vivien a Sud-Àfrica.

Pintures dels bushman a Planet Xancara

Fins i tot vam pujar a la roca més alta per veure la posta del sol. El menjar estava boníssim i vam tastar des de bolognesa feta a les brases del forn fins a cranc de riu.

Veient la posta de sol des de la roca més alta

El que més t’agradarà

Planet Xancara és la definció d’un lloc que no sabies que necessitaves i ara no pots pensar de deixar.

És difícil descriure amb araules com la música relaxada durant el dia i la techno a la nit van fer que un grup d’estranys es fessin amics, intercanviessin històries i ballessin amb les estrelles. Però això és exactament el que vam fer.

Gaudint de la piscina

Ens vam passar el cap de setmana llegint, fent excursions i dorming. Va haver-hi molta lectura. Ah! I quasi me n’oblido! Vaig pagar extra per un massatge tant relaxant que em vaig quedar adormida.

mentre em feien un massatge a Planet Xancara

El veredicte? Ja sé on vull celebrar el meu aniversari l’any que ve. No, de veritat. És una experiència que tothom hauria de poder tenir. Sortir de la ciutat el divendres i tornar relaxada i feliç el diumenge. Si vosaltres i els vostres amics esteu pensant venir a Cape Town i busqueu una escapada de cap de setmana diferent us recomano Planet Xancara.

Planet Xancara és un lloc màgic. Amagat entre roques, amb tendes de glamping, piscines d’aigua a les roques, dutxes exteriors i un llit per veure les estrelles. El seu menjar és deliciós. Ah, i la música us farà ballar sense parar!