Només teniem dos dies a la ciutat, així que vam crear un itinerari per fer una visita express a Singapur.

No estic feta per a climes humits. Puc gestionar la calor, però no allò. Tot i el clime em va agradar molt visitar Singapur. Aquí tens una llista de totes les atraccions i llocs que vam visitar.

Què veure a Singapur

1- Clarque Quay

La primera nit vam anar a Clarque Quay. És el barri de moda a prop del riu, ple de música, petits carrers amb parades de menjar i molta vida. Tenen una frase “la cervesa al pont” i tothom que vam veure la segueix. A més, el pont que creua el riu té llums i els colors van canviant. Teníem menjar per 5 dòlars.Barri Clarque Quay, Singapur

2- Jardins Botànics de Singapur

L’endemà vam agafar transport públic (molt bon sistema, tot s’ha de dir) cap als jardins botànics. Vam caminar uns dos quilòmetres, i ni tan sols vam veure’n la meitat, són bastant grans.

Jardins botànics de SingapurJardins botànics de Singapur

3- Little India

Després d’això, vam anar a Little India, i vam visitar la casa de Tan Teng Niah, una casa que té un munt de colors.

Casa Little India a Singapur

Casa Little India a Singapur4- Esplanade

Vam anar a Esplanade, i caminar per Merlion Park, on trobem la font del lleó. Ens van preguntar més de 10 vegades per fer-nos fotos amb la gent a l’atzar. A més a més la meva amiga és rossa i té els cabells arrissats.

Vistes a l'hotel Marina Bay Sands, SingapurVistes a l'hotel Marina Bay Sands, Singapur5- Marina Bay Sands Hotel

Finalment, vam arribat a Marina Bay Sands Hotel. Vam anar a la part de dalt (nivell 57) i vaig pendre una cervesa. Sorprenentment no era la més cara que he comprat, així que estava bastant contenta amb els preus. Des d’allí es té una vista impressionant de tota la ciutat.

Vistes a l'hotel Marina Bay Sands, SingapurVistes des de l'hotel Marina Bay Sands, Singapur6- Gardens by the bay

Per acabar el dia, vam anar als Gardens by the Bay que amb una sola paraula, pot ser descrit com els arbres d’avatar.

Vistes des de l'hotel Marina Bay Sands, Singapur7- Chinatown

Al matí següent, vam visitar el barri xinès (on es troba l’hostal), amb els seus mercats de carrer i Buddha Tooth Relic Temple and Sri Mariamman Temple Hindu.

Heu visitat totes les atraccions de la llista a Singapur?