Ja sóc aquí! Les meves ultimes setmanes a Ciutat del Cap han estat de bojos hey? (Veieu, ja dic hey tantes vegades com ho diuen aquí).

Vam anar a Hout Bay a veure el mercat Artesanal, vam prendre menjar turc, gofres i cervesa artesana. Dues amigues van provar les ostres i la seva cara mentre xarrupaven era molt graciosa.

Hout Bay Sud-àfrica Hout Bay Sud-àfrica mercat a Hout Bay Sud-àfrica mercat a Hout Bay Sud-àfricamenjar del mercat a Hout Bay Sud-àfrica Platja al costat de Camps Bay Platja al costat de Camps Bay

Han estat unes setmanes d’Adéus, dues de les noies amb les que vivien marxaven, així que vam passar-nos moltes nits sopant fora i sortint de festa en lloc de fer visites culturals. Estic totalment enamorada de Lower Main Road i tots els restaurants que hi ha, i els bars de Station Road. Observatory és un barri molt guai.

Entre Setmana Santa i el meu aniversari vaig tenir gairebé dues setmanes de festa. Ens vam passar molta estona jugant a Dark Souls II i Life is Strange amb els nois de la casa i he de dir que va ser increïble. Fins i tot vaig provar de jugar jo, però sóc tan dolenta amb els comandaments de la play station que ho vaig deixar estar i em vaig dedicar a animar-los i buscar a la Wikipedia com matar a alguns dels monstres amb els que ens enfrontàvem. La frase d’un d’aquests dies va ser “Diumenge de Pasqua recollint ànimes”

També vam anar a passa un dia a Muizenberg i Sant James, dues platges on hi ha les cases de colors. Per suposat vam fer totes les fotos de turista que tocava. Per acabar el dia un bon àpat a Kanky’s, un fish and chips boníssim!

I'm8hoursahead a la platja de Sant James I'm8hoursahead a la platja de Sant James I'm8hoursahead a la platja de Sant James Fish and chips a Kanky's Via del tren a Sant James Jardí de la zona de Sant James

Va ser el meu aniversari! Si, ja tinc 22 anys!

I com tenia vacances ho vaig poder celebrar sortint de festa tota la setmana i passant els dies jugant a videojocs i mirant sèries estirats al llit amb els de la casa. L’objectiu era el d’anar contenta a les 12 del meu aniversari, així que ve manar a Armchair i vam estar bevent i jugant a Jenga fins a les 12, quan TOT el bar em va cantar happy birthday i després em van posar la Macarena perquè el balles … Si, no millora la cosa.

Dijous vam anar al concert d’Of Monsters and Men, als jardins botànics de Kirstenbosch. Abans del concert vam poder passejar pels jardins una estona. Hi ha una la passarel·la que té vistes de la ciutat i Table Mountain. Després ens vam asseure a terra amb els jerseis sota el cul per estar còmodes. Com a teloners hi havia Gangs of Ballet i després Of Monsters and Men.

Concert d'Of Monsters and Men Concert d'Of Monsters and Men Concert d'Of Monsters and Men

Aquest cap de setmana ha estat increïble, vam sortir tant divendres com dissabte per celebrar el meu aniversari. No canviaria quan cansada estic per res del món. De fet ens vam trobar amb una amiga d’un amic durant el cap de setmana i em va dir: Espera, és el teu aniversari? Però si ja el vam celebrar dimarts!! Així que bàsicament he tingut una setmana sencera d’aniversari i ha estat genial!!

No em crec que me’n vaig de la ciutat en breus … el temps vola i estic tan contenta del temps que he pogut passar aquí i els amics que he fet … Encara que m’ho nego a mi mateixa perquè al segon que ho assumeixi em posaré a plorar. Ha estat tant diferent de totes les experiències que he tingut que sempre recordaré tot el que he viscut i aprés.

vistes de Ciutat del Cap

4 dies més i el meu viatge a Namíbia comença… Estigueu alerta per a les següents aventures!

Fins aviat Ciutat del Cap!